penaja bersama~

Selasa, 16 Februari 2010

salam..

salam
lama x update blog ni..\
ari 2 kena virus,skrang dah ok dah komp ni..
komp pun kdg2 mcm manusia jgak coz dia pun ada masa sakit jgak mcm kita la xselamanya chat kan??
dulu waktu kat smkak slalu kidnap lidah buaya ltak kat mka..biasala petua tradisi nak bg hlang jerawat skang kat rmah xdak ldah buaya terpaksala cari alternatif len utk berperang dgn jerawat..hehe

salam..
adios..

Custom Glitter Text

senjata menentang jerawat hehe

pencuci mukaku..hehe

katilku..

temanku sepanjang cuti ni...

conan!! my fav komik!!

apa2 pun hidup mesti diteruskan..
life with patience and strong!!!
Wsalam..

Strong
Get more Graphics and Twitter Backgrounds


2 comments:

Iznie berkata...

bekesan tak pakai oxy ney???

smile_gurlz berkata...

bli la n try..

 

the real me.. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template